IMPULS EVO

Impuls EVO to zintegrowany pakiet aplikacji wspomagający zarządzanie przedsiębiorstwem klasy MRPII/ERP. Można je elastycznie zestawiać w zależności od skali i potrzeb podmiotu medycznego. Dzięki temu Impuls usprawnia zarządzanie na wszystkich poziomach decyzyjnych. Wspomaga prowadzenie efektywnej i wydajnej działalności obniżając jej koszty oraz zwiększając rentowność.

W odróżnieniu od wielu konkurencyjnych rozwiązań oferowany system jest licencjonowany na tzw. „operatora jednoczesnego”, bez ograniczania dostępu do zakresów funkcjonalnych zagregowanych w poszczególnych modułach. Zapewnia to znacznie większe możliwości użytkownikom realizującym zadania przekrojowe, wymagające dostępu do niewielu danych ale zwyczajowo przetwarzanych w różnych aplikacjach.

Jedną z największych zalet systemu jest unikalna technologia interfejsu użytkownika. To, co zwykle możliwe jest dopiero na poziomie raportu po ekstrakcji danych do Excela lub w narzędziach hurtowni danych, w interfejsie Impuls EVO może odbywać się wprost na formatkach. Efektem zaprojektowania interfejsu z wykorzystaniem narzędzi grid-owych jest zapewnienie użytkownikowi dostępu do wielu danych z poziomu formatek prezentujących dane w formie tabelarycznej. 

System wyposażony jest w niezliczoną ilość predefiniowanych raportów, która najczęściej zabezpiecza potrzeby nawet najbardziej wymagających użytkowników. W przypadkach, w których pojawiają się szczególne wymagania w tym zakresie, możliwe jest ich zrealizowanie za pomocą silnego narzędzia do projektowania raportów Cristal Raports. 

NAJWAŻNIEJSZE OBSZARY FUNKCJONALNE

  • efektywne zarządzanie finansami 
  • pełna kontrola kosztów działalności
  • zaawansowane mechanizmy automatów księgowych
  • współpraca z dowolną liczbą systemów bankowych
  • wyliczenie rzeczywistego kosztu i rozliczenie każdego etapu działalności
  • sprawozdawczość konsolidacyjna
  • definiowanie struktury organizacyjnej
  • dostęp do informacji o pracownikach
  • harmonogramowanie i ewidencjonowanie czasu pracy
  • kompleksowa obsługa rozliczeń wynagrodzeń
  • generowanie pism kadrowych i dokumentów płacowych 
  • automatyczne generowanie dokumentów do ZUS
  • bilansowa i podatkowa amortyzacja środka trwałego
  • dowolność w wyborze metody naliczania amortyzacji
  • budowanie struktury środka trwałego 
  • prognozowanie wartości i tworzenie planów amortyzacji
  • obsługa środków trwałych w standardach polskich i międzynarodowych (MSR)
     
  • Elektroniczna Akceptacja Faktur
  • Elektroniczna Akceptacja Urlopów
  • Elektroniczna Akceptacja Zapotrzebowań
  • Elektroniczna Akceptacja Delegacji
  • Gospodarka Materiałowa
  • Gospodarka Narzędziowa
  • Gospodarka Remontowa
  • Odzież Robocza
  • Wyposażenie Pracownika
  • Portal Pracowniczy  
GÓRA